Re.wear

Ninyes Re.wear™ ohjelman kautta voit palauttaa käytettyjä, hyväkuntoisia lasten ja naisten vaatteita seuraavilta merkeiltä

  • Kaiko

  • Mainio

  • Papu

  • Punavuoren peikon myymät merkit: 
    Bobo Choses, Huxbaby, Konges Sløjd, Metsola, Mini Rodini, Molo, Monkind, Patagonia, The Simple Folk ja Veja

Etsimme vaatteille uuden käyttäjän ja saat hyvityksenä lahjakortin valitsemaasi kauppaan. Saat lahjakortin heti, keskimäärin n. kahdessa viikossa, kun vaatteet ovat saapuneet ja tarkastettu. Ei siis pitkiä vaatteiden käsittelyaikoja tai turhaa odottamista, että vaatteet menevät kaupaksi. Nopeaa, helppoa ja vastuullista.

Tässä ohjeet käytetyille vaatteille. Lue läpi, täytä Re.wear lomake ja me hoidamme loput.

NÄIN RE.WEAR TOIMII

  1. Täytä ja lähetä Re.wear lomake ennen kuin lähetät vaatteet.

  2. Lähetä palautettavat vaatteet Ninyesille käyttämällä Matkahuollon ennakkoon maksettua palautuskoodia 9545051.
    Lähetysosoite: Ninyes Oy, Vattuniemenkatu 5, 00210 Helsinki.
    Koodi toimii vain Suomessa, pakettia ei voi jättää automaattiin.
    Liitä lähetykseen lappu, jossa on nimesi, puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi.

  3. Kun palautus on otettu vastaan ja käsitelty, saat sähköpostiisi viestin vaatteiden hyvitysarvosta. Kun olet hyväksynyt hyvitysarvon, saat lahjakortin valitsemaasi kauppaan.

  4. Käytetyt vaatteet myydään Ninyesin verkkokaupassa.

Vaihtoehtoisesti voit tuoda vaatteet Ninyesiin (Vattuniemenkatu 5, Helsinki) tai Papun vaatteet Papun myymälään (Pohjoisesplanadi 19, Helsinki).

Siinä kaikki!

MITÄ VOIN PALAUTTAA?

YES PLEASE:

Hyväkuntoiset, käytetyt Kaikon, Mainion ja Papun lasten- ja aikuisten vaatteet sekä Punavuoren peikon myymät merkit: Mini Rodini, Bobo Choses, Huxbaby, Konges Sløjd, Metsola, Molo, Monkind, Patagonia, The Simple Folk ja Veja. Vaatteiden tulee olla hyväkuntoisia, ehjiä ja puhtaita ja niissä tulee olla ehjä tuotemerkki.

NO THANKS:

Likaiset, tahraiset tai rikkinäiset vaatteet, harmaantuneet, haalistuneet tai värjääntyneet vaatteet, asusteet, kopiovaatteet tai jo loppuunkäytetyt vaatteet. Vaatteissa ei saa olla eläinten karvoja. Mallikappaleet tai II-laatu, joiden tuotemerkki on leikattu kahtia. Emme toistaiseksi ota lainkaan vastaan asusteita.

Huom. hyväksymme ainoastaan vaatteita, joiden oletettu myyntihinta on vähintään 10€.

KUINKA PALJON VAATTEISTA HYVITETÄÄN?

Saat lahjakorttina puolet vaatteen oletetusta myyntihinnasta Ninyesissä. Lahjakortin arvosta vähennetään käsittelykuluna 1€ / lähetetty vaate sekä toimituskulut 4,90€ / toimitus. Jos siis vaatteen myyntihinta Ninyesissä olisi 50€, saat 25€:n arvoisen lahjakortin (miinus käsittely- ja lähetyskulut) heti, kun vaatteesi on vastaanotettu sekä tarkastettu ja kun olet hyväksynyt hyvitysarvon.

Saat itse valita, mihin Ninyesin yhteistyökumppanin kauppaan lahjakortin haluat, kunhan palautat vähintään yhden vaatteen kyseiseltä merkiltä tai kaupalta. Lisäksi voit aina valita lahjakortin Ninyesiin.

Kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet vaatteet, saat tiedon sähköpostiisi vaatteiden hyvitysarvosta. Sinulla on sen jälkeen kolme päivää aikaa hyväksyä lahjakorttien summa, jonka jälkeen ne lähetetään sinulle kunkin merkin tai kaupan toimesta sähköpostitse.

Lahjakortit ovat voimassa 3 kk myötämisestä. Voit hakea palautettavien vaatteiden hintoja Ninyesin nyt myynnissä olevista vaatteista esim. täältä. Huom. hyvitysten määrä riippuu aina kyseisen vaatteen kunnosta ja ajanmukaisuudesta.

MISTÄ LÖYDÄN MYYNNISSÄ OLEVAT KÄYTETYT VAATTEET?

Löydät palautetut, vastullisesti valmistetut lasten- ja aikuisten vaatteet Ninyesin verkkokaupasta.

 

NINYES RE.WEAR OHJELMAN EHDOT:

Toimita käytetyt Kaikon, Mainion, Papun ja Punavuoren peikon vaatteet Ninyes re.wear -palveluumme. Hyvitämme sinulle kaikista hyväksytyistä vaatteista lahjakortin, jonka arvo on puolet vaatteen oletetusta myyntihinnasta. Vaatteet myydään ninyes.comin sivustolla. Ohjelma on tällä hetkellä toiminnassa vain Suomessa.

Vaatteiden tulee olla hyväkuntoisia ja ehjiä, tahrattomia, karvattomia, puhtaita ja hajuttomia. Tuotemerkin tulee olla ehjä. Mallikappaleita tai kakkoslaadun tuotteita, joissa niskamerkki on leikattu kahtia, ei hyväksytä myyntiin. Re.wear ohjelmaan eivät kelpaa likaiset tai rikkinäiset vaatteet, harmaantuneet, haalistuneet tai värjääntyneet vaatteet, kopiovaatteet tai jo loppuunkäytetyt vaatteet - siis sellaiset millä ei ole myyntiarvoa. Vaatteissa ei saa olla eläinten karvoja. Tällä hetkellä emme ota vastaan asusteita. Hyväksymme ainoastaan vaatteita, joiden oletettu myyntihinta on vähintään 10€.

Pakkaa tuotteet huolellisesti kestävään lähetyspussiin tai laatikkoon - emme korvaa kuljetuksessa kadonneita tai vaurioituneita tuotteita. Liitä mukaan nimesi ja puhelinnumerosi, sekä täytä etukäteen Re.wear lomakkeemme.

Saat hyvityksenä lahjakortin toimittamistasi vaatteista noin 2 viikon kuluessa, kun olemme vastaanottaneet toimituksen & vahvistaneet tuotteiden myyntikelpoisuuden. Vähennämme lahjakortin arvosta 1€ käsittelykulun / lähetetty vaate sekä toimituskulut 4,90€ / toimitus. Mikäli vaatteet toimitetaan suoraan Ninyesiin (kaikki merkit) tai Papun liikkeeseen Helsinkiin (vain Paput), ei toimituskulua vähennetä. Lahjakortti toimitetaan myyntilomakkeella jättämääsi sähköpostiosoitteeseen ja se on voimassa 3kk. Saat itse valita, mihin Ninyesin yhteistyökumppanin kauppaan lahjakortin haluat, kunhan palautat vähintään yhden vaatteen kyseiseltä merkiltä tai kaupalta. Lisäksi voit aina valita lahjakortin Ninyesiin.

Tavoitteenamme on, että kaikki vaatteet saavat uuden käyttäjän. Ninyesissä on kuitenkin oikeus yksipuolisesti todeta, että tuote ei täytä yllä olevia ohjeita ja ei ole jälleenmyyntikelpoinen. Tällöin asiakkaalla on mahdollisuus saada k.o. tuotteet takaisin 4,90€ toimituskuluja vastaan.

Toimivien yhteystietojen jättäminen on tärkeää. Tarvitsemme vähintään nimesi, puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi. Ninyes tai yhteistyökumppanimme eivät ole vastuussa mahdollisista kustannuksista tai häiriöistä, jos asiakas on jättänyt väärät tai puutteelliset yhteystiedot, ei lue lähettämiämme viestejä tai ei vastaa niihin. Emme vastaa tai tee hyvityksiä toimituksista, joista puuttuu asiakkaan nimi ja yhteystiedot. Käsittelemme ainoastaan toimitukset, joissa myyntilomake on täytetty ja myyntiehdot on hyväksytty.

Kiitos sinulle!