PALAUTUKSET JA REKLAMAATIOT

Jos et ole tyytyväinen ostoksiisi, voit palauttaa tilaamasi tuotteet 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Tuotteen täytyy samassa kunnossa kuin ostaessa. 

Jos haluat peruuttaa tilauksen, huomioithan, että käytämme myös peruttuihin ja noutamattomiin tilauksiin palautuskäytäntöämme ja perimme peruutetuista tilauksista palautuskulut.

Palautuskulut Suomessa ovat 5,90€ per palautus, mikäli haluat valita palautuksen alkuperäiselle maksutavalle. Palautuskulut vähennetään hyvityksen yhteydessä.

Vaihtoehtoisesti voit valita palautuksen lahjakortille, jolloin emme veloita palautuskulua. Emme myöskään veloita palautuskuluja Lauttasaaren toimistoon tuoduista palautuksista. 

Ilmoitathan meille palautuksesi yhteydessä haluatko palautuksen alkuperäiselle maksutavalle vai lahjakortille. 

Pakkaa tuotteet hyvin (mielellään samaan pakettiin, kuin missä sait ne) ja lisää palautuksesi mukaan alla olevat tiedot:

  • Tilausnumero
  • Tilaajan nimi
  • Palautuksen syy: palautus / reklamaatio
  • Palautettavat tuotteet
  • Haluatko palautuksen alkuperäiselle maksutavalle vai lahjakortille (lahjakortti on käyettävissä Ninyesin verkkokaupassa)

Palautus myymälään

Voit palauttaa tilauksesi veloituksetta Lauttasaaren toimipisteeseen asiakaspalveluaikoina ti-to klo 12-16. Osoitteemme on Veneentekijäntie 18 B2, Helsinki.

Schenker palautukset

Mikäli olet tehnyt alkuperäisen tilauksen Schenkerillä, voit palauttaa paketin samaan toimipisteeseen, josta olet sen noutanut. Kaikista palautuksista veloitamme käsittelykulun 5,90€, joka vähennetään tilauksen hyvityksen yhteydessä. 

Tarkista, että paketin päällä näkyy alkuperäinen osoitetarra, josta selviää osoitteemme. 

Säilytäthän kuitin palautuslähetyksestä, kunnes olet saanut vahvituksen palautuksen ksittelystä. Kuitti toimii todisteena palautuksesta, jos paketti katoaa.

Posti palautukset 

Voit käyttää postipaketeille postin asiakaspalautusta. Sinulle ei tule toimituskuluja Postissa, kun käytät paketin lähettämisessä asiakaspalautustunnustamme 671577. Kaikista palautuksista veloitamme käsittelykulun 5,90€, joka vähennetään hyvityksen yhteydessä. 

Kirjoita paketin päälle osoitetietomme ja asiakaspalautustunnuksemme:  

Asiakaspalautustunnus: 671577 / Ninyes Oy 

Palautusosoite: Asiakaspalautus, Veneentekijäntie 18 B, 00210 Helsinki

Vie paketti postin toimipisteeseen. Pyydä Postin tiskiltä kuitti palautuksesta, niin saat seurantakoodin. Tämä auttaa, jos paketin kulkua on jostain syystä seurattava.

Voit palauttaa paketin myös Postin automaatteihin sopimustunnuksellamme 671577 ja "Helposti-koodilla", lisätietoja löydät täältä: https://www.posti.fi/fi/henkiloille/paketit-ja-seuranta/palauta-paketti. Valitse ”Palauta sopimusnumerolla” ja kirjoita Sopimusnumero -kohtaan yllä oleva tunnuksemme ja täytä omat tietosi ja varaa lokero lähimmästä postin automaatista. 

EU maat

Saat tilauksesi mukana paketin päälle liimattavan palautustarran. Jos palautustarra puuttuu, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Palautuskulut 6,90€ vähennetään sinulle hyvitettävästä summasta.

Muut maat

Voit lähettää palautuksen myös muista maista, kun maksat postituskulut ja mahdolliset muut kulut itse.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme home@ninyes.com ja saat meiltä tarkemmat ohjeet palautukseen. Kerrothan viestissä nimesi, tilausnumerosi ja puhelinnumerosi sekä mitkä tuotteet haluat palauttaa.

Palautusten käsittelyaika on 7 – 14 arkipäivää. Saat sähköpostia, kun palautuksesi on käsitelty. Palautettavien tuotteiden ostosumma palautetaan automaattisesti käyttämällesi maksutavalle tai toiveesi mukaan lahjakortille. Vähennämme mahdolliset palautuskulut palautettavien tuotteiden arvosta. 

Jos palautuksen jälkeen saamasi määräale, postikuluale tai muu vastaava ei enää täyty, huomioidaan tämä palautettavassa summassa.  

Mikäli palautat tilauksesi kokonaisuudessaan, palautamme sinulle tilauksen yhteydessä veloitetut alkuperäiset toimituskulut. Muussa tapauksessa toimituskuluja ei hyvitetä. 

Voit tehdä reklamaation, jos tuote ei vastaa tuotekuvausta tai kuvia, tai tuote on väärennös. Reklamaatiota ei voi tehdä virheistä, jotka on kuvattu tuotekuvauksessa, tuoksun takia (suosittelemme pesemään kaikki vaatteet ennen käyttöä), pienet tai huomaamattomat tahrat tai kulumat, pienet erot kuvien väreissä tai jos tuote ei ole sopiva. Voit kuitenkin aina käyttää 14 päivän palautusoikeuttamme.

Mikäli vastaanottamasi tuote on viallinen, tee reklamaatio 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta lähettämällä meille kuva tuotteen viasta, selityksen tilanteesta, tilausnumerosi, nimesi sekä puhelinnumerosi sähköpostitse home@ninyes.com. Palaamme asiaan mahdollisimman pian! Reklamaatiotapauksissa emme veloita palautuskuluja. 

Jos palautuksen jälkeen saamasi määräale, postikuluale tai muu vastaava ei enää täyty, huomioidaan tämä palautettavassa summassa.

Mikäli palautat tilauksesi kokonaisuudessaan, palautamme sinulle tilauksen yhteydessä veloitetut alkuperäiset toimituskulut. Muussa tapauksessa toimituskuluja ei hyvitetä. 

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut, sinulle on toimitettu väärä tuote tai tuote ei ole saapunut kohtullisessa ajassa, ilmoitathan tästä välittömästi asiakaspalveluumme home@ninyes.com.